Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Achiziții publice

Atribuțiile serviciului Achiziții constau în:

(1) soluționarea adreselor și petițiilor care sunt repartizate de către șeful ierarhic: Luca Maria Simona;
(2) participarea la licitațiile organizate de către Primăria comunei Farcașa, întocmind documentațiile prevăzute de legislația în vigoare;
(3) elaborarea contractelor ce se încheie în urma adjudecării licitațiilor la care a participat;
(4) asigurarea prelucrării, analizării în cadrul serviciului a unor acte normative, documentare juridică, articole, alte lucrări în vederea pregătirii profesionale de specialitate;
(5) elaborarea programului anual al achizițiilor publice, pe baza necesităților și priorităților comunicate de celelalte compartimente din cadrul primăriei;
(6) elaborarea sau dupa caz coordonarea activității de elaborare a documentației de atribuire , ori în cazul organizării unui concurs de soluții, a documentației de concurs;
(7) îndeplinirea obligațiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în legislație;
(8) aplicarea și finalizarea procedurilor de atribuire;
(9) constituirea și păstrarea dosarului de achiziție publică.

Ultima actualizare: 11:56 | 7.10.2025

Sari la conținut
Website primăria Farcașa județul Neamț
Politica de confidențialitate

Primăria Farcașa respectă și aplică cerințele Regulamentul (UE) nr. 679/2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Utilizăm cookies, conform politicii menționate iar continuarea navigării exprima acordul dumneavoastră privind folosirea
acestora.